Cum pot căuta un anumit produs pe site? Pentru a găsi un anumit produs, poți utiliza câmpul special de căutare sau poți naviga prin categoriile de produse disponibile direct din meniul afișat.
Cum procedez dacă doresc să schimb adresa de livrare față de cea salvată în contul meu de client? Informațiile corespunzătoare adresei de livrare pot fi introduse în momentul plasării comenzii. Ulterior, acestea pot fi editate din secțiunea „Adrese de livrare” a contului meu.
Ce trebuie să fac dacă am uitat parola contului meu? În cazul în care ai uitat parola contului tău, te rugăm să folosești opțiunea „Ai uitat parola?” Pentru a reseta parola, introdu adresa ta de email în câmpul corespunzător, iar apoi vei primi un link pentru resetarea parolei.
Cum pot să modific informațiile din contul meu? Pentru a modifica informațiile din contul tău de client, te rugăm să te autentifici și apoi să accesezi secțiunea „Informații cont”.
Este necesar să am un cont pentru a putea face cumpărături? Poți plasa o comandă atât prin intermediul contului de utilizator, cât și ca vizitator. Crearea unui cont nu este obligatorie pentru a plasa o comandă sau pentru livrare.
Pot să modific o comandă deja plasată? Da, poți să modifici o comandă existentă. Te rugăm să ne contactezi telefonic la numărul 0773 781 423 sau să ne trimiți solicitarea în scris la adresa de email contact@zoopers.ro.
Cum pot afla informații despre comenzile anterioare? Pentru a vizualiza istoricul comenzilor tale, accesează secțiunea „Comenzile mele” din contul meu.
Ce fac dacă vreau să achiziționez un produs care nu este în stoc? Poți comanda orice produs disponibil pe site-ul zoopers.ro. Dacă produsul nu este în stoc, acesta va fi comandat de la furnizor și va fi livrat imediat ce ajunge în stocul nostru. Timpul de livrare poate fi consultat în momentul adăugării produsului în coș. Vei fi contactat telefonic pentru detalii suplimentare.
În cât timp primesc o comandă plasată pe site? Pentru produsele aflate în stoc, comandate până la ora 12:00, livrarea se va efectua în 24-48 de ore.
Cum pot obține informații suplimentare care nu sunt disponibile pe site? Pentru orice informații suplimentare, te rugăm să ne contactezi telefonic la numărul 0773 781 423 sau să ne trimiți solicitarea în scris la adresa contact@zoopers.ro.